//ABSAM Sağlık Turizminde Rekabetçi Üstünlük Analizi ve Markalaşma Projesi [ABSAM-SATUMAR]
ABSAM Sağlık Turizminde Rekabetçi Üstünlük Analizi ve Markalaşma Projesi [ABSAM-SATUMAR] 2018-05-15T11:06:57+00:00

ABSAM Sağlık Turizminde Rekabetçi Üstünlük Analizi ve Markalaşma Projesi [ABSAM-SATUMAR]

Sağlık turizminde markalaşma projemiz kapsamında 1) sağlık turizminde Türkiye’nin rekabetçi üstünlüğünü araştırmakta, 2) global ölçekte “Sağlık Turizminde Hiyerarşik Markalaşma Modeli” ve 3) Türkiye’nin Sağlık Turizmi Markası olarak da “Anadolu Nimetleri Tıbbı” adını verdiğimiz markayı marka mimarisi çerçevesinde geliştirmekteyiz.