//Sağlık Hizmetlerinde Tüketici Davranışları

Sağlık Hizmetlerinde Tüketici Davranışları

 24,90

Kategoriler:

Açıklama

Türkiye sağlık sistemi ortamında ise özellikle de 2003 yılından bu yana uygulanmaya çalışılan Sağlıkta Dönüşüm Programı (SDP) kapsamında hastaların rollerinin güçlendirilmesine yönelik çeşitli politika girişimlerinde bulunulmaktadır. Nitekim SDP’nin dokuz temel ilkesinden ikisi olan “insan merkezlilik” ve “katılımcılık” ilkeleri tüketicilerin güçlendirilmesi ile yakından ilişkili olan ilkelerdir. Bu ilkeler doğrultusunda şu ana kadar SDP kapsamında ortaya konulan hasta haklarına yönelik girişimler ve hastaların sağlık kuruluşunu ve hekimini seçme özgürlüğüne yönelik ortaya konulan uygulamalar ve 663 sayılı KHK ile Sağlığın Geliştirilmesi Genel Müdürlüğünün (SGGM) kurulmuş olması bu kapsamdaki temel unsurlar olarak belirtilebilir.
Bu kitap, yazarın 1998 yılında hazırlamış olduğu uzmanlık tezine dayalı olarak hazırlanmıştır ve iki ana kısımdan oluşmaktadır. Birinci kısım, sağlık hizmetlerinde tüketici davranışlarına ilişkindir, ikinci kısım ise, tüketici davranışlarına ilişkin bir saha araştırmasını içermektedir. Birinci kısım olan teorik bölümler gözden geçirilmiş, güncellenmiş ve genişletilmiştir. Ancak uygulama kısmındaki veriler 1998 yılı verilerini yansıtmaktadır.

Önizleme için tıklayınız

Ek bilgi

Author

Hasan Hüseyin Yıldırım

Publisher

ABSAM

Number of Pages

86

Language

Turkish

Release Date

2016

ISBN

978-605-84583-6-9

İncelemeler

Henüz yorum yapılmadı.

“Sağlık Hizmetlerinde Tüketici Davranışları” için yorum yapan ilk kişi siz olun

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir